...

...

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Εγω αγάπη μου, Εγώ...


Βραδιά δημιουργίας η αποψινή...
Ένα τραγούδι που λατρεύω και έλειπε από το youtube...









ΕΓΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΕΓΩ

Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής

Εγώ που νόμιζα πως όλα τα αντέχω
εγώ τρελάθηκα που πλάι μου δε σ έχω
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ που σου λεγα "να κόψεις το τσιγάρο"
το σπίτι έκανα να μοιάζει με φουγάρο
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ που σου λεγα "θα φύγω άμα πίνεις"
μπουκάλια άδειαζα και φώναζα "να μείνεις"
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ, εγώ
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ που σου λεγα "δεν έχεις το Θεό σου"
εγώ Τον ξέχασα για να μαι στο πλευρό σου
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ που σου λεγα "μην τρέχεις με διακόσα"
το γκάζι πάτησα και τρέχω μ άλλα τόσα
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ, εγώ
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Άλλα σου έλεγα και άλλα κάνω τώρα
γιατί υποτίμησα του χωρισμού την ώρα
εγώ, αγάπη μου, εγώ

Εγώ, εγώ
εγώ, αγάπη μου, εγώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: